Select Language ››

Every now and then something happens that changes the way we experience the world forever…

From seeing man land on the moon to hearing the Beatles for the first time, human history is peppered with ‘where were you?’ moments.

With an eye to the future but feet firmly rooted in solid scientific research, HyperMach is driven by a mission to change air transportation forever.

The dream? Just imagine: Jetting out of London at 9am and arriving in LA in time for breakfast. Or being able to fly from New York to Dubai in the time it takes to watch an in-flight movie.

The development of SonicStar makes what was previously impossible a reality. Incorporating a next generation design to effectively overcome environmental and economic challenges, SonicStar combines supersonic high speed with low boom technology to revolutionise aviation and drive global economic change.

Plan your own SonicStar flight today at futureinflight.hypermach.com

وبداية من رؤية الإنسان وهو يهبط على سطح القمر إلى سماع غناء فريق البيتلز للمرة الأولى، يتخلل التاريخ البشري تساؤلات مثل “يا تُرى، أين كنت؟”.
وبوجود الرؤية المستقبلية التي ما زالت جذورها ثابتة راسخة في أرض العلم، تتخذ شركة HyperMach من تغيير وسائل النقل الجوي إلى الأبد مهمة لها.
الحلم؟ لنتخيل سويًا ما يلي: الركوب على متن طائرة تغادر لندن في التاسعة صباحًا لتصل إلى لوس أنجيلوس ووقت الفطور لم يمض بعد. أو القدرة على الطيران من نيويورك إلى دبي في وقت لا يتجاوز مشاهدة فيلم على متن الطائرة.
إن تطوير الطائرة SonicStar يجعل واقعًا ما كان في الماضي مستحيلاً. فـ SonicStar تعد مثالاً رائعًا لتصميم الجيل التالي من الطائرات الذي يتغلب على التحديات البيئية والاقتصادية، كما أنها تجمع بين السرعة التي تفوق سرعة الصوت وتقنية الصوت المنخفض مما يعد ثورة في عالم الطيران وعاملاً لإحداث التغيير الاقتصادي العالمي.